Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Maskotki reklamowe – niezastąpione w promocji firmy

Gadżety reklamowe to jedna z najpopularniejszych form promocji marki. Powód jest prosty – w porównaniu do innych form reklamy sa stosunkowo tanie, pozwalają budować relację z klientem i pozytywne skojarzenia związane z marką. Idealnie sprawdzają się w wielu sytuacjach jako niezobowiązujący upominek.

Gadżety reklamowe – dlaczego warto

Choć wydaje się, że to tylko proste drobiazgi, to gadżety reklamowe mają swoje ważne miejsce w arsenale nośników reklamowych, wykorzystywanych w marketingu. Co ciekawe, w encyklopediach zarządzania można znaleźć ich profesjonalne definicje i analizy skuteczności. W czym z pewnością zgadzają się zarówno eksperci, jak i praktycy marketingu?

Gadżety reklamowe (duży wybór gadżetów reklamowych znajdziecie np. w ofercie sklepu Reklamowe24 – gadzety-reklamowe.com) to doskonałe narzędzie do budowania rozpoznawalności, wzmacniania wizerunku marki i budowania przywiązania do niej. Podświadomie budują ciepłe uczucia – wykorzystując fakt, że każdy człowiek lubi dostawać prezenty, a u podstaw naszej kultury jest zakodowane poczucie, że otrzymanie podarunku rodzi wdzięczność.

Dobrze wybrany gadżet reklamowy będzie wykorzystywane na co dzień – każdego dnia przypominając obdarowanemu klientowi o firmie  i utrwalając wizerunek firmowego logo. O ile większość form reklamowych ma charakter powszechny, masowy, trafia do dużej grupy odbiorców – tak gadżety reklamowe dają poczucie indywidualnego traktowania – szczególnie, jeżeli będą dobrane odpowiednio do grupy docelowej.

Gadżety, które budują relację

W naturalny sposób niektóre przedmioty kształtują emocje w inny sposób. Gadżety biurowe są oczywiście niezwykle praktyczne, ale nie niosą w sobie ładunku uczuciowego. Jeżeli oferta firmy kierowana jest do konsumentów, produkt może być kupowany wielokrotnie (przez co relacja musi być długotrwała), a jednym z jego wyróżników mu marka (gdyż np. istnieje wiele stosunkowo podobnych towarów lub usług) – budowanie emocji i pozytywnych odczuć wśród konsumentów to podstawa.

Jednym z gadżetów, które gwarantują taki efekt są maskotki reklamowe. Pluszowe zabawki rodzą ciepłe skojarzenia, mogą przybierać różnorodne formy, nawiązując do logotypu firmy, kolorów marki czy bazować na skojarzeniach z nazwą lub ofertą firmy. Świetnie sprawdzą się w przypadku produktów lub usług skierowanych do rodzin, ale nie tylko – niejedna babcia czy tata z przyjemnością przyniosą dziecku uroczego pluszaka. Taki przyjazny gadżet stanie się towarzyszem rodziny w domowym zaciszu, stale eksponując markę przedsiębiorstwa.

Maskotki reklamowe to nie tylko klasyczne pluszowe zabawki – to mogą być także np. breloki, czy nawet poduszki lub kocyki. Bardzo ważne jest aby wybrać profesjonalnego dostawcę maskotek reklamowych, który zapewni produkt wysokiej jakości, spełniający europejskie normy bezpieczeństwa i higieny. Ważnym aspektem jest także wybór kształtu, koloru i faktury maskotek. Pod uwagę należy brać grupę do której chcemy dotrzeć – czy to będą np. rodzice małych dzieci, a może bardziej uniwersalne maskotki? Odpowiedni dostawca pomoże we właściwym doborze, opierając się na swoim doświadczeniu.

Leave a comment